Aan de slag

Ja, ik wil een systeem om zelf tickets te verkopen.

Maar hoe dan?

 

Dat hebben we lekker simpel gehouden: In een paar stappen krijg je het geheel voor elkaar.

 

De eerste paar stappen zijn altijd gelijk, namelijk:

1. Je maakt een account aan en creëert je 1e evenement in je eigen dashboard;
2. Vervolgens voeg je een of meerdere tickets daaraan toe, gemakkelijk plug-and-play;
3. Schakel eventueel overige modules in, zoals de zitplaats-, gastenlijst-, vrijwilligersmodule of ’n andere die aansluit bij je wensen en eisen;
4. Je kunt één of meerdere pagina’s (shops) aanmaken waar de tickets aangekocht kunnen worden.

Account aanmaken doe je door contact op te nemen met ons!

De volgende stappen zijn afhankelijk van jouw situatie:

Je hebt een eigen website

Dan kun je ons systeem gemakkelijk implementeren in je eigen site. Wij zorgen voor een stukje code die in je website kan worden gezet (door jou of door je websitebeheerder). De tickets zijn dan zichtbaar op jouw site en bezoekers kunnen ze gaan kopen!

Aan jou om de marketing daarvoor even op te zetten…

Je wil gebruik maken van een TicketBuy website

Dan gaan we een pagina op onze site voor je aanmaken en kun je via Facebook of andere media doorlinken naar die site. En iedereen ziet dat het jouw evenement is; jouw logo staat erop en we gebruiken jouw afbeeldingen en zo.

Ook als je wél een eigen website hebt, kun je hiervan gebruik maken natuurlijk!

Als particulier aanmelden?

Doen wij niet moeilijk over. We moeten wel een aantal zaken weten en er zitten wat voorwaarden aan vast, maar bij TicketBuy snappen wij je en verzorgen wij dit dan ook wél voor je! No probs


(LET OP: Onze algemene voorwaarden zijn hierin belangrijk! Wij willen namelijk NIETS te maken hebben met illegale zaken en bij verdenking daarvan zullen we dan ook de nodige acties ondernemen)

Maar alles is afhankelijk van die 1e stap: ff contact opnemen!

skew

Kunnen wij je van dienst zijn?

Registreer je evenement of neem vrijblijvend contact op

Waarom kiezen voor TicketBuy?

Onderstaande zijn enkele functies van onze totale dienstverlening

Gastenlijsten

Jouw speciale bezoekers kun je eenvoudig op een gastenlijst zetten, zodat ze direct de tickets toegestuurd krijgen. Tot op het laatste moment kun je ze toevoegen.

Mobiele scanners

Entreemanagement moet gemakkelijk en vlot gaan. Daarom kun je gratis gebruik maken van onze app die beschikbaar is voor Android toestellen.

Integreerbare ticketstore

Onze ticketstore kun je gemakkelijk integreren met je Facebook pagina of op je eigen website. Zo kunnen bezoekers jouw tickets bestellen in een vertrouwde omgeving.

Supersnelle ondersteuning

Wij snappen dat het belangrijk is om 24/7 beschikbaar te zijn voor onze klanten. Je kunt ons mailen, bellen of een whats-app sturen.

Persoonlijk dashboard

Via het real-time dashboard krijg je inzicht over wat er zich afspeelt binnen je evenement. Een duidelijk en overzichtelijk dashboard waar je je gehele evenement op kan regelen.

Betrouwbaar en veilig

Al jouw data en die van je bezoekers worden veilig opgeslagen conform de regeling “Algemene Verordening Gegevensbescherming” (AVG). iedereen beheert zijn eigen data en alleen jij bepaalt wie er toegang tot jouw gegevens heeft.

Open chat
1
Kunnen wij je ergens bij helpen?
Heb je een vraag aan ons? Klik nogmaals op de WhatsApp knop en stuur je bericht 💪
Powered by