Ticketverkoop is de basis van het systeem! Zonder bezoekers geen feestje dus je moet tickets verkopen. De juiste PR is daarvoor essentieel dus richt je daar nou op, dan doen wij de technische kant.

Wat je dan even moet doen: je maakt een account aan en vervolgens het evenement waarvoor je de online verkoop wil starten. Je maakt de tickets aan zoals die passen bij je event. Misschien is dat er één, misschien wel 15 verschillende (doelgroep/datum/tijd). Allemaal geen enkel probleem en in een handomdraai aangemaakt. Nog even de shop vormgeven en dan kunnen we los! (support krijg je van ons).

En zo gaat dat in de praktijk:
jouw bezoekers bestellen en betalen online de tickets in je aangemaakte webshop. Het betaalde bedrag kan b.v. via Ideal, creditcard, Bancontact of één van de vele andere betaalmogelijkheden worden overgemaakt en komt op een derdengelden-rekening terecht. Daar wordt het geld ontvangen en deze stichting Derdengelden is daartoe gemachtigd door de Nederlandse Bank, dus je geld is in veilige handen!

De betaling van de bedragen die de stichting Derdengelden ontvangt, gebeurd wekelijks. Dus elke week krijg je het geld (dat bij de stichting binnen is) op jouw rekening gestort. En aan het einde van de maand ontvang je van ons een overzicht van de overgeboekte betalingen, dus hoef je dat ook niet elke week (administratief) bij te houden.

 


 

Open chat
Kunnen wij je ergens bij helpen?