Voor bezoekers

Support – voor bezoekers

De meest voorkomende vragen van bezoekers hebben we hieronder op een rijtje gezet om je zo snel mogelijk van dienst te kunnen zijn.

Mocht je toch nog een vraag hebben die er niet bij staat? Neem gerust contact op.

Veelgestelde vragen

Vragen over het evenement dien je aan de organisator zelf te stellen, hierop kunnen wij jammer genoeg geen antwoord geven. Dit kan via het formulier dat je terugvindt onderaan in de ticketwinkel van het evenement.

Eerst en vooral moet je zeker even kijken in de SPAM-folder van je e-mail account. Bij elke bestelling krijg je telkens 2 e-mails: 1 bevestiging van je bestelling en 1 met de download link naar je tickets. Indien je ze ook niet kan terugvinden kan je ons het beste contacteren zodat we dit kunnen nakijken voor jou.

Om je ticket te openen heb je Adobe Reader nodig. Het is verkrijgbaar voor zowel Windows als Mac en kun je gratis downloaden op de website van Adobe.

Dat kan, maar dat hoeft niet per se. De QR-code of barcode kan ook vanaf je telefoonscherm gescant worden. Let in dat geval er wel op dat je voldoende batterij hebt.

Je kan tickets veilig online betalen met iDEAL, Mastercard, VISA, PayPal, Bancontact (België), SOFORT Banking, EPS (Oostenrijk), Cartes Bancaires (Frankrijk), Giropay (Duitsland), ING Home’Pay (België), CartaSi (Italië) en Bitcoin.

Zorg dat online bankieren geactiveerd is voor jouw kaart. Probeer het later even opnieuw en indien het probleem zich blijft voordoen raden we je aan om contact op te nemen met je bank.

Vragen? Stel ze gerust!

Dit formulier wordt beschermd door reCAPTCHA. Het Privacybeleid en de Servicevoorwaarden van Google zijn hierop van toepassing.

Reviews