Voor bezoekers

Support – voor bezoekers

De meest voorkomende vragen van bezoekers hebben we hieronder op een rijtje gezet om je zo snel mogelijk van dienst te kunnen zijn.

Mocht je toch nog een vraag hebben die er niet bij staat? App, mail of bel ons even!

Veelgestelde vragen

Vragen over het evenement dien je aan de organisator zelf te stellen, hierop kunnen wij jammer genoeg geen antwoord geven. Contactgegevens van de organisator vind je altijd onderaan in de ticketwinkel van het evenement.

Als een organisatie besluit een evenement te cancelen, dan kun jij daar niets aan doen en zul je een voucher krijgen of kun je je geld terugvragen (liever niet & steun het evenement, maar het mág wel).

Als jij besluit geen gebruik te maken van je aangekochte ticket, dan kan de organisatie daar niets aan doen en zijn ze niet verplicht om je je geld terug te geven.
Niets anders dan wanneer je niet naar een evenement kunt omdat je (gewone) griep hebt… Balen en proberen je ticket door te verkopen misschien.

Maar: Laat dit NIET je beslissing in de weg staan om verantwoord met evenementenbezoeken om te gaan!
Zorg dat het evenement géén slechte naam krijgt doordat het een nieuwe brandhaard heeft veroorzaakt!

Eerst en vooral moet je zeker even kijken in de SPAM-folder van je e-mail account. Bij elke bestelling krijg je per mail van ons bevestiging van je bestelling met daarin de download link naar je tickets.

Het mailadres waarvan je de tickets ontvangt is [email protected] dus daar kun je op zoeken!

Kun je ze nou toch niet terugvinden dan kan je ons het beste contacteren zodat we dit kunnen nakijken voor jou.

Om je ticket te openen heb je Adobe Reader nodig. Het is verkrijgbaar voor zowel Windows als Mac en kun je gratis downloaden op de website van Adobe.

Dat kan, maar kun je jezelf ook besparen; De QR-code of barcode kan ook vanaf je telefoonscherm gescant worden.
Graag zelfs, scheelt weer een printje!

Zorg alleen dat je voldoende batterij hebt en dat je het ticket op je telefoon gedownload hebt! (of je mail bij de hand hebt). Gebeurt vaker dan je zou denken…
En er kunnen bij het scannen problemen ontstaan als het scherm té donker staat ingesteld, dus als je die vooraf wat helderder kunt instellen, dan komt het helemaal goed!

Je kan tickets veilig online betalen met iDEAL, Mastercard, VISA, PayPal, Bancontact (België), SOFORT Banking, EPS (Oostenrijk), Cartes Bancaires (Frankrijk), Giropay (Duitsland), ING Home’Pay (België), CartaSi (Italië) en Bitcoin.

Zorg dat online bankieren geactiveerd is voor jouw kaart. Probeer het later even opnieuw en indien het probleem zich blijft voordoen raden we je aan om contact op te nemen met je bank.

Staat jouw vraag er niet bij? Stel 'm aan ons!

Dit formulier wordt beschermd door reCAPTCHA. Het Privacybeleid en de Servicevoorwaarden van Google zijn hierop van toepassing.

Open chat
Kunnen wij je ergens bij helpen?