Voor organisators

Support – voor organisators

Met de minste moeite zoveel mogelijk doen;

  • zet je account op
  • maak je event aan
  • bepaalt welke tickets aangemaakt moeten worden en
  • ga verkopen.

Daar komt het eigenlijk op neer en de daarbij meest voorkomende vragen die door organisators gesteld worden hebben we hieronder op een rijtje gezet om jou zo snel mogelijk van dienst te kunnen zijn.

Mocht je toch nog een vraag hebben die er niet bij staat? Neem gerust contact op.

Veelgestelde vragen

Je Account kun je zelf aanmaken door te registreren.
Wij vragen dan een aantal gegevens van je en je kunt een inlog maken.

Zorg dat je je KVK gegevens, bankgegevens en evt BTW gegevens bij de hand hebt!

Wij sturen je de code toe die je moet toevoegen aan je website.
Mocht je dat erg lastig vinden, dan kun je misschien in je website omgeving ons (tijdelijk) toegang verlenen, kunnen wij het ook voor je opzetten.

Het is de verantwoordelijkheid van de klant om ervoor te zorgen dat het ticket niet wordt doorgestuurd naar andere mensen. Elk ticket kan slechts 1 keer gebruikt worden! Na het scannen van een tickets geeft dit ticket géén toegang meer!

En wij hebben het filmpje van Gierige Gasten ook gezien en ons daartegen bewapend. Het is bij ons dan ook NIET mogelijk om 1 ticket 2x te laten scannen!!!

Nee hoor! Wij zijn er voor iedereen die een evenement wil opstarten. Iedereen mag gebruik maken van onze professionele ticketing oplossingen. Of het nu voor een party, festival, studentenfeest, trouwfeest, bijeenkomst of conferentie is.

Wat wel vermeld moet worden, is dat wij ons houden aan alle regels van de Nederlandse Bank en dat wij daarom in onze Algemene Voorwaarden hebben opgenomen dat wij de keuze hebben om organisatoren te weigeren, als er een (reële) verdenking is van illegale praktijken. In wat voor vorm dan ook!

Dus wij doen altijd even onderzoek naar onze klanten maar; heb je niets te verbergen, dan heb je ook niets te vrezen!

Onze standaarddienst wordt geboden tegen een tarief van € 1,- incl. btw. Je kunt zelf bepalen of je de servicekosten doorberekend aan de klant of dat je de servicekosten zelf voor je rekening neemt. Je kunt hierin ook een middenweg in vinden waardoor de klant maar een deel van de servicekosten hoeft te betalen.
Zie ook onze tarieven.

Wij rekenen geen opstartkosten of abonnementskosten. Je betaalt dus alleen voor de tickets die verkocht worden via ons platform.

Indien je modules wilt inschakelen of laten ontwikkelen gelden hiervoor mogelijk andere tarieven. Neem gerust contact op en vraag naar de mogelijkheden.

TicketBuy is de loop der jaren uitgegroeid van een hobbyproject voor een lokaal festival tot een totaaloplossing voor evenementen. Ons systeem is in de eerste instantie dus ontwikkeld op vrijwillige basis. In samenwerking met meerdere lokale evenementen zijn er verschillende wijzigingen doorgevoerd geweest voordat TicketBuy is wat het nu is.

Mede hierdoor hebben wij géén hoge ontwikkelkosten of investeerders die wij tevreden moeten houden. In theorie betaal je dus enkel voor het systeemonderhoud, de toekomstige ontwikkelingen en de loonkosten van het team wat dagelijks voor je klaarstaat. Ideaal hé!?

Wij moeten ons ook gewoon houden aan de Wet op het financieel toezicht, wat betekent dat wij het geld maar een paar dagen in (Derdengelden) beheer mogen hebben.
Dat zorgt ervoor dat wij de bedragen die wij ontvangen hebben, wekelijks uitbetalen aan de organisator. je hebt dus snel je geld en wij potten NIETS op!

En wij zorgen wel dat het inzichtelijk wordt, door een overzicht te maken hiervan. Dan krijg je maandelijks van ons zodat je helder zicht hebt op je eigen geld.
Eventuele (vooraf inzichtelijke) kosten worden rechtstreeks ingehouden en alles loopt via een (door DNB gecontroleerde) Derdengelden Rekening, dus wij worden volop gecontroleerd.
Alles om te zorgen dat het netjes en goed verloopt!

Andere vragen? Kom maar op!

    Dit formulier wordt beschermd door reCAPTCHA. Het Privacybeleid en de Servicevoorwaarden van Google zijn hierop van toepassing.

    Reviews

    Open chat
    Kunnen wij je ergens bij helpen?