Eigen Dashboard
Naast het instellen van het event, de tickets en de shop, wil je natuurlijk ook bijhouden wat er verkocht is, vragen van bezoekers over tickets kunnen (uitzoeken en) beantwoorden en wellicht ook de contactgegevens van je bezoekers hanteren om relevante info over je evenement te kunnen delen.
Dit alles kun je doen in je eigen dashboard. Elke gebruiker kan daarin monitoren wat de verkoop is, dus hoeveel bezoekers je mag verwachten en de instellingen kunnen bekeken en gewijzigd worden indien nodig.
Altijd en overal toegang
Heb je jezelf geregistreerd en de bevestigingsmail ontvangen en verwerkt, dan kun je inloggen via dashboard.ticketbuy.nl. Het dashboard is via internet toegankelijk dus vanaf elke computer en uiteraard via je telefoon. Zo kun je altijd gemakkelijk de laatste stand van zaken checken
Inloggen doe je met je gebruikersgegevens en kun je natuurlijk (in Google) opslaan, zodat je altijd snel bij de juiste informatie terechtkomt.
Verloop van je verkoop
In het 1e overzicht zie je direct een overzicht van je tickets met het aantal wat verkocht is. De financiële waarde van dat verkoop is ook zichtbaar.
Via de ‘instellingen’ kun je vervolgens filteren op evenementen, je kunt de weergave wijzigen (Tegels sorteren) en aangeven welke informatie zichtbaar is in het 1e overzicht.
Vervolgens kun je alle bestellingen zien, alle unieke tickets bekijken en bij beiden is het mogelijk om tickets nogmaals te versturen of unieke tickets te verwijderen.
Kortom: veel mogelijkheden om zelf informatie op te halen en te beheren!
Instellingen wijzigen
Heb je je evenement en bijbehorende zaken ingesteld maar volgt er toch een wijziging? Of dat nou is dat je een extra shop wil aanmaken, aanvullende tickets of de ticketinfo moet gewijzigd worden; deze instellingen kun je in het dashboard wijzigen.
Daartoe heb je overigens alleen rechten toe als beheerder. Dus gebruikers die je toevoegt kunnen gegevens inzien maar niet zelf wijzigen. Wil je een gebruiker wijzigen naar beheerder dan verzorgen wij dat voor je, neem dan gewoon even contact op!
Maar beheerders kunnen dus deze zaken wijzigen, tickets toevoegen, een nieuw evenement aanmaken, noem maar op!